banner blog 2.0

Customer Centricity

Hoe kan je een goede SEO business case uitwerken voor je onderneming?

Overweeg je om SEO op te nemen in je marketingmix, maar ben je niet 100% zeker van de opbrengsten die je

Lees meer »

AI - de toekomst of juist het einde van marketing?

Op 5 september 2023 hostten zusterbedrijven Invisible Puppy en Focus Advertising in het Nieuwgoed in Gent

Lees meer »

5 voordelen (en 2 nadelen) van programmatic advertising

Programmatic advertising is hot. Maar wat kan je ermee doen en is het iets voor jou? Tijd voor een helder

Lees meer »

Hoe maximaliseer je B2B lead generation met klantendata en AI?

Klantendata en AI zijn cruciaal voor digitale marketing. Zeker in B2B. Toch zijn er heel wat uitdagingen

Lees meer »

Facebook targeting: zo bereik je de juiste doelgroep op Facebook

Facebook is relatief goedkoop om jouw boodschap op korte termijn aan veel mensen te tonen. Het is dus een

Lees meer »

Buyer persona's maken: de do's en don't's

Als je weet wat je doelgroep motiveert en hoe je daar gericht op kan inspelen, heb je goud in handen.

Lees meer »

Email marketing: het belang van segmenteren

Email marketing is tot op vandaag een ijzersterk medium. Maar dezelfde mail sturen naar al jouw

Lees meer »

Take it personally: Artificial Intelligence als personalisatietool

Artificial Intelligence, ofwel AI, wordt efficiënt ingezet in verschillende industrieën. Niet onlogisch:

Lees meer »

Hou je content relevant voor je klant

Proficiat, je hebt als bedrijf een content marketing strategie opgezet. De objectieven zijn gedefinieerd,

Lees meer »

Hoe mobile marketing inzetten voor meer online verkoop?

Je hoort het continu in het nieuws: “Online bestedingen in België stijgen met X-aantal %.” Telkens dat ik

Lees meer »

De toekomst van Sales: stop met verkopen en bied toegevoegde waarde!

Begin 2017 ging ik als Client Service Manager aan de slag bij Invisible Puppy.

Lees meer »

Humor als reactie op social media: amateuristisch of spitsvondig?

Als marketer word je vandaag de dag wel vaker geconfronteerd met klanten die je via social media

Lees meer »