banner blog 2.0

Customer Centricity

Facebook targeting: zo bereik je de juiste doelgroep op Facebook

Facebook is relatief goedkoop om jouw boodschap op korte termijn aan veel mensen te tonen. Het is dus een

Lees meer »

3 methodes voor gebruikersonderzoek die iedereen kan inzetten

  Optimaliseer jouw marketing aan de hand van deze 3 zaken...

Lees meer »

Buyer persona's maken: de do's en don't's

Als je weet wat je doelgroep motiveert en hoe je daar gericht op kan inspelen, heb je goud in handen.

Lees meer »

Email marketing: het belang van segmenteren

Email marketing is tot op vandaag een ijzersterk medium. Maar dezelfde mail sturen naar al jouw

Lees meer »

Hoe een goede buyer persona maken leidt tot goede content

Buyer persona's, je hebt er ongetwijfeld al van gehoord. Meer zelfs: misschien gebruik je ze al. Toch

Lees meer »

Take it personally: Artificial Intelligence als personalisatietool

Artificial Intelligence, ofwel AI, wordt efficiënt ingezet in verschillende industrieën. Niet onlogisch:

Lees meer »

Hou je content relevant voor je klant

Proficiat, je hebt als bedrijf een content marketing strategie opgezet. De objectieven zijn gedefinieerd,

Lees meer »

Bostoen zet in op interactieve Virtual Reality ervaring [CASE STUDY]

Dit jaar had ik me voorgenomen mij te verdiepen in de wereld van de ‘virtuality’ ofwel - kort door de

Lees meer »

Succes in digitale marketing? Begrijp je klanten! (met digitale strategie template)

Je besteedt elke week enorme hoeveelheden tijd aan het creëren van content, het plaatsen van sociale

Lees meer »

Wat een melkboer ons leert over customer centricity

De melkboer. Hij ging van deur tot deur met zijn volgeladen wagen. Iedereen kende de melkboer en de

Lees meer »

Hoe mobile marketing inzetten voor meer online verkoop?

Je hoort het continu in het nieuws: “Online bestedingen in België stijgen met X-aantal %.” Telkens dat ik

Lees meer »

Gamification: De power-up voor jouw digitale marketing?

It’s a me, gamification! Heb je ook al eens het mini-vreugdemomentje ervaren toen je als eerste

Lees meer »