3 methodes voor gebruikersonderzoek die iedereen kan inzetten
Inzicht in je doelpubliek is ongetwijfeld een van de belangrijkste bronnen van kennis voor marketeers. Ze
Lees meer »Inzicht in je doelpubliek is ongetwijfeld een van de belangrijkste bronnen van kennis voor marketeers. Ze
Lees meer »Buyer persona's zijn de fundering van elke goede content marketing strategie. Als je weet wat je
Lees meer »Soms hoor je wel eens dat e-mail passé is. Dat email marketing niet meer werkt. Maar niets is minder
Lees meer »Buyer persona's, je hebt er ongetwijfeld al van gehoord. Meer zelfs: misschien gebruik je ze al. Toch
Lees meer »Artificial Intelligence, ofwel AI, wordt efficiënt ingezet in verschillende industrieën. Niet onlogisch:
Lees meer »Proficiat, je hebt als bedrijf een content marketing strategie opgezet. De objectieven zijn gedefinieerd,
Lees meer »Dit jaar had ik me voorgenomen mij te verdiepen in de wereld van de ‘virtuality’ ofwel - kort door de
Lees meer »Je besteedt elke week enorme hoeveelheden tijd aan het creëren van content, het plaatsen van sociale
Lees meer »De melkboer. Hij ging van deur tot deur met zijn volgeladen wagen. Iedereen kende de melkboer en de
Lees meer »Je hoort het continu in het nieuws: “Online bestedingen in België stijgen met X-aantal %.” Telkens dat ik
Lees meer »Facebook is gratis… Maar hoe kan zo een gigantisch kanaal met zoveel mogelijkheden alles gratis aanbieden?
Lees meer »It’s a me, gamification! Heb je ook al eens het mini-vreugdemomentje ervaren toen je als eerste
Lees meer »+32 9 233 31 52
Sint-Paulusplaats 19
BE 2000 Antwerpen
Contacteer ons
+32 9 233 31 52
Sint-Denijslaan 201
BE 9000 Gent
Contacteer ons