Banner-Trends

Digital Transformation

Jan Heyens

Relevant blijven na corona: hoe win je als merk in het nieuwe normaal?

Dat het coronavirus wereldwijd een gigantische impact heeft, hoeft nauwelijks nog betoog. Maar hoe zal

Lees meer »
Tom De Baere

Hoe ziet de toekomst van marketing eruit?

Wat er op korte termijn gaat gebeuren is moeilijk te voorspellen, maar met de snelheid waarmee dingen

Lees meer »
Tijs Van Autreve

Je eerste A/B test in 5 minuten

Wanneer je wil starten aan de optimalisatie van je website, bevind je je op een kruispunt met tientallen,

Lees meer »
Kimberly De Bruycker

Take it personally: Artificial Intelligence als personalisatietool

Artificial Intelligence, ofwel AI, wordt efficiënt ingezet in verschillende industrieën. Niet onlogisch:

Lees meer »
Jonas Verhaeghe

Wat is Digitale Transformatie en wat is het niet?

Digitale transformatie is duidelijk een van dé buzz-concepten van de laatste jaren. We kunnen zelfs

Lees meer »
Tom De Baere

Reality Check 2019: Wat is toekomst, wat is relevant?

De wereld verandert razendsnel. Marketing verandert razendsnel.

Lees meer »
Sven Dhollander

Digitale marketing versus traditionele marketing: is het een battle?

Doorheen de jaren is marketingcommunicatie geëvolueerd van eenrichtingsverkeer naar een conversatie

Lees meer »
Sven Dhollander

Digitale marketing in 2019: welke 7 vragen moet je jezelf stellen?

Een digitale marketing aanpak zou, net als je algemene sales en marketingstrategie, een vrij uitgebreid

Lees meer »
Pauline Swinnen

Zijn we klaar voor voice search in België?

Als je de film “Her” hebt gezien, dan ken je vast wel het intelligente besturingssysteem “Samantha” dat

Lees meer »
Freek Stevens

Wat leert het media- en technologiegebruik in Vlaanderen ons anno 2018?

Elk jaar kijken we enorm uit naar de Digimeter van imec. Het is zowat het enige relevante onderzoek over

Lees meer »
Gilles De Poorter

Loop niet achterop: de effecten van digitalisering op KMO's

‘Ik heb een project in mijn achterhoofd!’ zei Tom toen we elkaar voor het eerst ontmoetten.

Lees meer »
Sven Dhollander

Digitale strategie: start van verandering, maar hoe breng je dit aan?

"We moeten digitaal omarmen, ook in onze marketing!" of "We moeten de digitale toer op!"  Het wordt snel

Lees meer »