Banner-Trends

Digital Transformation

Freek Stevens

Wat leert het media- en technologiegebruik in Vlaanderen ons anno 2018?

Elk jaar kijken we enorm uit naar de Digimeter van imec. Het is zowat het enige relevante onderzoek over

Lees meer »
Gilles De Poorter

Loop niet achterop: de effecten van digitalisering op KMO's

‘Ik heb een project in mijn achterhoofd!’ zei Tom toen we elkaar voor het eerst ontmoetten.

Lees meer »
Sven Dhollander

Digitale strategie: start van verandering, maar hoe breng je dit aan?

"We moeten digitaal omarmen, ook in onze marketing!" of "We moeten de digitale toer op!"  Het wordt snel

Lees meer »
Jonas Verhaeghe

Augmented en Virtual Reality: Belgische B2B en B2C voorbeelden

 "Welkom in de wereld van Virtuality! De verzamelnaam voor alles wat te maken heeft met Augmented Reality

Lees meer »
Tom De Baere

De toekomst van marketing - Hoe ziet marketing eruit binnen 5 jaar?

Hoe ziet marketing er binnen enkele jaren uit? Niet volgens de futuristen en dromers, maar realistisch:

Lees meer »
Tom De Baere

De vierde digitale transformatie

We bevinden ons momenteel in het prille begin van de vierde digitale transformatie. Als nooit tevoren

Lees meer »
Laurens Gozin

Hoe online en offline marketing combineren?

Een tijdje terug hebben we in onze blog gesproken over de verschillen en gelijkenissen tussen digitale en

Lees meer »
Karl Van Goolen

Alleen Agile Marketing kan je redden!

Even traditioneel als chocolade-eieren op Pasen en kalkoen met Kerstmis zijn de goede voornemens bij het

Lees meer »
Tom De Baere

Hoe bouw je een mobiele marketing strategie?

"Onze website is nog niet mobiel.” Of "We hebben nog geen mobiele app, maar we werken er aan”. Velen

Lees meer »
Florence Brusselmans

Ligt u ook wakker van uw digitale toekomst? [Prezi]

Ook al bestaat internet al 20 jaar, de meeste bedrijven staan nog steeds in hun kinderschoenen op vlak

Lees meer »
Tom De Baere

Is jouw bedrijf wel klaar voor online klanten?

Meer en meer ondernemers liggen terecht wakker van de digitale toekomst van hun bedrijf. B2B en B2C

Lees meer »