banner blog 2.0

Digitale Optimalisatie

Google Analytics 4: vroeg begonnen is half gewonnen

  De komende maanden komt er veel op ons af, dankzij onze tijdslijn ben je goed voorbereid.

Lees meer »

Marketinginvestering met meetbare opbrengst

  Corona heeft op marketinggebied veel duidelijk gemaakt...

Lees meer »

Invisible Puppy erkend als Top Google Ads Agency door Google

Wij werken nauw samen met Google en hun rechtstreekse support.

Lees meer »

Aan de slag met YouTube SEO in 2022: waarop moet je letten?

Driewerf hoera! YouTube was met 81% het populairste social medium van 2019. Toch wordt het kanaal vaak

Lees meer »

4 alternatieven voor forms in lead generation

Wie lead generation zegt, zegt formulieren. Al sinds jaar en dag vormen ze de eindbestemming of

Lees meer »

8 key takeaways van Friends Of Search 2020

Friends Of Search, het legendarische evenement over SEO en SEA, trok dit jaar voor het eerst naar

Lees meer »

Campagnes meten? Ga aan de slag met UTM tracking!

Social media advertenties hier, nieuwsbrieven daar. Oh, en laat me Google Ads niet vergeten. Stuk voor

Lees meer »

Google Data Studio: wat, waarom en hoe?

Je hebt het wellicht al meegemaakt: je krijgt een zeer specifieke vraag omtrent een afgelopen social

Lees meer »

Hoe succesvol converteren met adverteren via social media?

Yes! Je fan heeft het product van zijn dromen gevonden. Jij lacht - achter je computer met je

Lees meer »

Wat is Digitale Transformatie en wat is het niet?

Digitale transformatie is duidelijk een van dé buzz-concepten van de laatste jaren. We kunnen zelfs

Lees meer »

Optimaliseer voor Zoekmachines met Topic Clusters

  De volgende evolutie in zoekmachine optimalisatie, zo wordt het Topic Cluster Model genoemd. Er zijn

Lees meer »

Zijn we klaar voor voice search in België?

Als je de film “Her” hebt gezien, dan ken je vast wel het intelligente besturingssysteem “Samantha” dat

Lees meer »