banner blog 2.0

Online Adverteren

YouTube ads voor beginners: hoe adverteren op Youtube?

Als lineaire TV dood is, dan is YouTube springlevend. De nummers van YouTube liegen er niet om. Het is de

Lees meer »

Facebook targeting: zo bereik je de juiste doelgroep op Facebook

Facebook is relatief goedkoop om jouw boodschap op korte termijn aan veel mensen te tonen. Het is dus een

Lees meer »

Digital Services Act: Wat is de invloed op adverteerders?

Ontdek het in onze gloednieuwe aflevering van Let's Talk Digital.

Lees meer »

Wat is het verschil tussen first-, second-, en third-party data?

Ontdek het in onze gloednieuwe aflevering van Let's Talk Digital.

Lees meer »

Google Analytics 4: vroeg begonnen is half gewonnen

  De komende maanden komt er veel op ons af, dankzij onze tijdslijn ben je goed voorbereid.

Lees meer »

Hebben optimalisaties binnen Universal Analytics nog zin?

Ontdek het in de nieuwe aflevering van Let's Talk Digital.

Lees meer »

Facebook Advertising of Google Ads: waar adverteren?

Lees meer »

Geheimen van een Google Ads expert

Google Ads wordt vaak als een magische plaats beschreven waar alles mogelijk is. Je gooit er wat geld

Lees meer »

Pinterest voor bedrijven in België: Hoe ga je ermee aan de slag?

Pinterest is mijn favoriete social media kanaal. Zowel in mijn dagelijks leven, maar zeker ook als

Lees meer »

Hoe mobile marketing inzetten voor meer online verkoop?

Je hoort het continu in het nieuws: “Online bestedingen in België stijgen met X-aantal %.” Telkens dat ik

Lees meer »